
RTTI – een introductie
RTTI toont waarom de ene zes de andere niet is en of een leerling beter moet leren of meer uitleg nodig heeft voor het vertalen van de stof.
RTTI wordt gebruikt om de cognitieve niveaus van leren inzichtelijk in kaart te brengen: reproductie, training, transfer en inzicht. Kortom, RTTI toont waarom de ene zes de andere niet is en of een leerling beter moet leren of meer uitleg nodig heeft voor het vertalen van de stof. Door dit inzicht kunnen docenten leerlingen heel gericht, gepersonaliseerd en effectief ondersteunen.
RTTI toont waarom de ene zes de andere niet is en of een leerling beter moet leren of meer uitleg nodig heeft voor het vertalen van de stof.
Supersnel gedetailleerd inzicht in het taal– en rekenniveau van studenten en leerlingen
Steeds meer scholen gaan aan de slag met formatief evalueren. Formatieve evaluatie draagt bij aan betere leerprestaties, hogere motivatie en meer autonomie van leerlingen.
Academy4Learning organiseerde twee RTTI-webinars. Een algemene introductie en een webinar speciaal voor schoolleiders.
Van losse training tot compleet ontwikkeltraject, op maat voor een zo hoog mogelijk rendement. Direct toepasbaar in de lespraktijk, voor een lerende cultuur op school